top of page

VILKÅR & BETINGELSER

Generelle vilkår

Ved at bekræfte din booking og gøre brug af vores ydelser, accepterer du at følge de gældende vilkår og betingelser, som er opstillet her. Disse vilkår gælder for alle aspekter af vores samarbejde i forbindelse med dit arrangement, herunder betaling, afbestilling og andre praktiske forhold.

Forbehold

Der tages forbehold for pris- og tastefejl, og vi forbeholder os retten til at opdatere eller ændre disse vilkår og betingelser til enhver tid.

Afbestillingspolitik

Afbestilling af et arrangement skal ske mindst 7 dage før den aftalte dato. Hvis afbestilling sker senere end dette, forbeholder vi os retten til at opkræve et gebyr på 25% af den oprindelige pris. (For at dække de indkøbte råvarer og forberedelse)

Ansvarsbegrænsning

Vi bestræber os altid på at levere vores tjenester til den højeste standard, men vi påtager os intet ansvar for skader eller tab, som følge af forsinkelser, tekniske problemer eller andre uforudsete hændelser, som er uden for vores kontrol. I tilfælde af sygdom eller lignende hændelser inden et arrangement, aflyses det, og der bliver ikke opkrævet nogle penge. 

Ansvar ved sygdom blandt gæster

Vi lægger stor vægt på hygiejne og kvalitet i vores madlavning, og vi følger altid de retningslinjer, der er givet af Fødevarestyrelsen. Vores personale har de nødvendige hygiejnecertifikater, og vi sikrer, at reglerne overholdes til enhver tid.

 

I tilfælde af sygdom blandt gæster vil sagen blive undersøgt grundigt for at identificere årsagen. Skulle det vise sig, at sygdommen ikke er relateret til vores mad eller service, påtager vi os ikke ansvaret for de opståede problemer. Allergier eller særlige følsomheder over for fødevarer skal oplyses på forhånd, og vi kan ikke drages til ansvar for sundhedsmæssige problemer, der måtte opstå uden for vores kontrol.

Håndtering af klager

Vi sætter en ære i at levere mad og service af høj kvalitet, men hvis en kunde skulle være utilfreds med vores ydelser, opfordrer vi til, at I kontakter os hurtigst muligt efter arrangementet. Vi vil herefter vurdere klagen og i fællesskab forsøge at finde en løsning. Eventuelle klager skal fremsættes skriftligt senest 48 timer efter arrangementet for at blive taget i betragtning. Refusion eller kompensation vil kun blive ydet, hvis vi vurderer, at der er grundlag for det.

Kontaktoplysninger

Hvis du har spørgsmål til vores vilkår og betingelser, kan du kontakte os på følgende oplysninger:

SOMA Pizza

+45 91 56 87 67

+45 30 27 52 10 

info@somapizza.dk

bottom of page